W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.


W świetle powyższego informujemy Państwa, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Fenix. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Al. Zwycięstwa 79 , 42-520 Dąbrowa Górnicza , lub drogą e-mailową pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych . Dane kontaktowe IOD do uzyskania w siedzibie Administratora.
  3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. : „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”.
  4. Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki ( Instytucje i urzędy państwowe , obsługa księgowo-kadrowa , prawna , teleinformatyczna , outsourcing bhp itp. ).
  5. Państwa dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) i do organizacji międzynarodowych.
  6. Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, o których mowa w pkt. 2 powyżej.
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,
    2. żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych,
    3. żądania od Administratora usunięcia Państwa danych osobowych,
    4. żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,
    6. przenoszenia Państwa danych osobowych,
    7. wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    8. cofnięcia w dowolnym momencie zgodny na przetwarzanie danych w zakresie w jakim przetwarzanie to odbywa się na podstawie Państwa zgody , wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania , którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia i spełnienia umowy zgodnie z pkt. 3 powyżej.
  9. Państwa dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  10. Administrator danych bez zbędnej zwłoki , a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania , udziela osobie której dane dotyczą , informacji o działaniach podjętych w związku z wystąpieniem z w/w żądaniami.